JESIENNE NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE.

Jesień rozgościła się na dobre, więc lekkie bluzki zastąpiły ciepłe swetry i koszule. Zawsze przed nadchodzącą porą roku robię porządki w szafie i chętnie przeglądam nowe kolekcje oraz trendy kolorystyczne. Jeśli jesteście ciekawe moich zakupów i co wpadło mi w oko, to koniecznie czytajcie dalej.


Zauważyłam, że buty z futerkiem to jeden z gorących trendów tej jesieni. Tym razem w oko wpadły mi czarne tenisówki na grubszej podeszwie, które nie tylko lepiej wyglądają na żywo, ale są przede wszystkim bardzo wygodne. Kupiłam je w sklepie stacjonarnym, ale są też dostępne online, oto LINK.


Skoro zaczęłam od butów, to nie mogę nie wspomnieć o świetnych botkach marki Noevision, która jest naszą rodzimą firmą. Postawiłam na klasyczny fason, przełamany uroczą kokardką. Rozmiarówka jest standardowa, a podeszwa dobrze wyprofilowana i miękka, dzięki czemu buty są naprawdę komfortowe w noszeniu. Model Laguna znajdziecie w ich sklepie internetowym: LINK.


Wzory kwiatowe są modne od jakiegoś czasu, ale mnie przekonały dopiero modele z najnowszych kolekcji. W Zarze upolowałam fajną, luźną koszulę z rękawem 3/4 - motyw kwiatowy na czarnym tle, a w Reserved wygodną bluzkę, którą znalazłam także w sklepie online: LINK.


Szalik w modną kratkę i klasyczna koszula w drobne kwiaty pochodzą z H&M, zaś urocza, szyfonowa bluzka z Cubusa: LINK. Moim ostatnim odkryciem są dżinsy ze sklepu Mango. Model Kimi posiada średni stan i krój typu skinny. W rzeczywistości spodnie są ciemniejsze i posiadają lekkie przetarcia. Podczas noszenia nie rozciągają się mocno, więc dobrze, że tym razem celowałam w swój rozmiar. Znalazłam je w sklepie online: LINK. Plusem jest atrakcyjna cena i bardzo dobra jakość. Jeśli chodzi o sweter w kolorze zgaszonej zieleni, to jest to luźny kardigan, który wpadł mi w oko na wystawie sklepowej marki Camaieu. Jest miękki, dobrze się nosi i występuje w kilku kolorach, oto link do tego produktu: KLIK.

Na zdjęciu poniżej widnieje bawełniana sukienka w kratkę, którą kupiłam w H&M. Posiada ona szersze rękawy i kieszenie. Właśnie najbardziej lubię klasyczne i wygodne ubrania, w których przechodzić można cały dzień bez żadnego dyskomfortu i do takich absolutnie należy ta sukienka. Nie udało mi się jej znaleźć w sklepie online, ale myślę, że jest dostępna w większości sklepów tej marki.


Ostatnią częścią dzisiejszego wpisu są portfele marki Moretti, które dostępne są w sklepie LoveWallet: LINK. Tym razem postawiłam na średni gabaryt i świetną jakość wykonania. Oba portfele dotarły do mnie w ekspresowym tempie i zostały pięknie zapakowane w pudełko z logo marki. 

A jak Wasze jesienne zakupy?  Ciepłe swetry wyciągnięte z szafy? 
Czekam na Wasze komentarze :)
 Pozdrawiam
Patrycja

16 komentarzy:

  1. Przepiękne, bardzo fajne butki.
    Taki efekt wydłużonych nóg lubię :)
    Podoba mi się ten design.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki z kokardką są piękne i bardzo urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Botki są fajne. Nie przemawia zaś do mnie trend obuwia z futerkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy zrobiłaś! Zachwyciły mnie botki Noevision, prześliczny model!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten kardigan :D tez nad nim rozmyślam, jak wypada rozmiarówka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest standardowa, zależy czy wolisz luźniejsze czy bardziej dopasowane kardigany :)

      Usuń
  6. A w mojej szafie brak czarnych botków więc koniecznie muszę wybrać się na jakieś zakupy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger