PHARMACERIS - MICELARNY SZAMPON KOJĄCO-NAWILŻAJĄCY, OCZYSZCZAJĄCY PEELING TRYCHOLOGICZNY DO SKÓRY GŁOWY.

Markę Pharmaceris poznałam już kilka lat temu, między innymi za sprawą ich szamponu przeciw wypadaniu włosów, który bardzo miło wspominam. W ogóle firma oferuje różne linie produktów, a moją ulubioną jest ta dedykowana dla skóry delikatnej i wrażliwej. Mając tak dobre wspomnienia, tym bardziej ucieszyła mnie możliwość sprawdzenia ich nowości, które przedstawię Wam w dzisiejszym wpisie. Oczywiście zapraszam do dalszego czytania.


Ostatnio wspomniałam na blogu, że szampon ma przede wszystkim dobrze oczyszczać i jednocześnie był łagodny dla skóry głowy. Dokładnie taki jest Micelarny Szampon Kojąco-Nawilżający dedykowany dla skóry wrażliwej, a dodatkowo takiej, która nie toleruje SLS i SLES, skłonnej do podrażnień, przesuszenia, świądu i pieczenia, a także włosów cienkich i delikatnych. Już podczas aplikacji czuć jego delikatną formułę, która bardzo łatwo i szybko rozprowadza się na mokrych kosmykach, tworząc przyjemną pianę. Podoba mi się formuła micelarna, która skutecznie odświeża, oczyszcza i pielęgnuje skórę głowy, odczuwalnie przywracając jej równowagę. Nie ma tutaj mowy o żadnym podrażnieniu czy przesuszeniu skalpu. Formuła kosmetyku zawiera wyciąg z lnu, betainę i alantoinę, które odpowiedzialne są za zmniejszenie nadreaktywności skóry głowy i w połączeniu z innymi aktywnymi składniki łagodzą podrażnienia, niwelując pieczenie, swędzenie czy też łuszczenie się. Dodatkowym plusem jest obecność D-pantenolu, który jak wiadomo działa kojąco i ochronnych protein pszenicy, które mają za zadanie przede wszystkim wzmocnić włosy. Jeśli szukacie szamponu z łagodną bazą myjącą, wysokiej tolerancji oraz hypoalergicznego, to koniecznie sprawdźcie tą nowość marki Pharmaceris. Wspomnę jeszcze o delikatnym i ładnym zapachu, który na pewno umila czas podczas mycia głowy.


Kolejnym produktem, który śmiało mogę Wam polecić jest Oczyszczający Peeling Trychologiczny H-Stimupeel, który najlepiej sprawdzi się w przypadku problemu wypadaniu włosów i łupieżu, ale także dla zwykłego odświeżenia skóry głowy. Ten produkt ma za zadanie usunąć zanieczyszczenia i nadmiar zrogowaciałego naskórka. Już podczas pierwszego użycia można poczuć przyjemne odświeżenie, odblokowanie ujścia mieszków włosowych, a co za tym idzie przywrócenia fizjologicznej równowagi skóry głowy. Jego naturalna formuła zawiera piroktonian olaminy o właściwościach między innymi antybakteryjnych i regulujących procesy rogowacenia naskórka, a także kofeinę, która poprawia mikrocyrkulację oraz doltenia komórki, umacniając przy tym korzeń włosa. Dodatkowo znajdziemy w składzie mocznik, zapewniający odpowiedni poziom nawilżenia i zapobiegający przesuszeniom skóry głowy. 

Stosowanie tego peelingu przede wszystkim poprawia kondycję włosów i skóry głowy, jednocześnie zwiększając przyswajalność innych odżywczych kosmetyków. Stosuję go raz w tygodniu na mokrą skórę głowy, nakładając warstwami między oddzielone pasma włosów i delikatnie masuję, następnie spłukuję (drobinki - łupiny z pestek moreli, bardzo łatwo wypłukują się) i myję włosy szamponem. Cały zabieg jest dość szybki i relaksujący, więc jeśli borykacie się z wyżej wymienionymi problemami lub po prostu chcecie odświeżyć skórę głowy, to koniecznie sprawdźcie ten produkt. Jestem pewna, że nie jest to ostatnie opakowanie i cieszę się, że do mojej pielęgnacji włosów, dołączył oczyszczający peeling trychologiczny, który jest kosmetykiem absolutnie godnym polecenia.


Jestem ciekawa czy macie swoich ulubieńców wśród kosmetyków marki Pharmaceris?
A może polecicie mi inny peeling do oczyszczania skóry głowy? :) 
Pozdrawiam
Patrycja

17 komentarzy:

  1. Mam ten peeling.
    Szampon mam też z Pharmaceris, ale taki zielony (zielone opakowanie).
    Bardzo lubię ich kosmetyki do skóry głowy.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już kilka razy o tym produkcie i mimo różnych opinii zaciekawił mnie on. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto sprawdzić szampon, albo peeling. Ja oczywiście polecam :)

      Usuń
  3. Obecnie stosuję peeling do skóry głowy marki Bionigree :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie szampon, muszę go koniecznie przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez Ciebie mam ochotę od razu sięgnąć po ten zestaw, szczególnie szampon ;) ale mam kilka w użyciu i je chcę najpierw spożytkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta seria spoodbała by się moim wlosom z pewnoscią

    OdpowiedzUsuń
  7. Z peelingiem miałam do czynienia i przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam peelingu do skóry głowy. Chyba obawiałam się, że potem przez tydzień będę wypłukiwać te drobinki z włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger