WODA PERFUMOWANA SARAH JESSICA PARKER LOVELY.

Zapach lata kojarzy mi się przede wszystkim kojarzy ze świeżością i takie też perfumy wybierałam zazwyczaj o tej porze roku. Jak widać pogoda wakacyjna jest kapryśna, stąd też może wynika mój nieoczywisty wybór, który mimo, że jest głównie kompozycją drzewno-kwiatową, towarzyszy mi niezmienne od ponad miesiąca. Poznajcie zatem aktualnie ulubiony zapach - zapraszam Was do dalszej części wpisu.


Perfumy kupiłam spontanicznie, podczas wizyty w Rossmannie. Wpadł mi w oko ładny, delikatny flakon i nazwisko znanej aktorki, więc byłam odrobinę ciekawa jak wypada to pachnidło. Wypadło w mojej ocenie na tyle dobrze, że trafiło dość szybko do mojego koszyka. Jest to zapach, który w swojej podstawie posiada jedwabistą słodycz, która kolejno pozwala się zdominować przez białą ambrę i piżmo. Na samym początku przebija się nuta jabłka z domieszką delikatnej lawendy, która w połączeniu z mandarynką i bergamotką, tworzy naprawdę przyjemną całość. W sercu zapachu umieszczone zostało drzewo różowe i cedrowe, w towarzystwie paczuli i sensualnej orchidei. Wszystkie te składniki tworzą harmonijną całość, która otula zmysłowo lekkim i ciepłym zapachem. Lovely ma symbolizować piękno, miłość i czułość - absolutnie się z tym zgadzam.  Jest to perfum niezwykle uroczy, elegancki i przyjemnie rozwijający się na skórze, którego trwałość w moim przypadku wynosi około sześciu godzin.


Nuta głowy: lawenda, bergamotka, mandarynka, jabłko
Nuta serca: cedr, orchidea, paczuli
Nuta bazy: ambra, piżmo


Lovely to zapach odważny, ciepły i komfortowy. Od razu wydał mi się ciekawy, ale nie byłam pewna, czy po dłuższej chwili nie będzie nadto męczył, na szczęście okazał się kompozycją idealnie wyważoną, którą uwielbiam otulać się o każdej porze dnia. Nie jestem fanką pieprznych perfum, ale te są na tyle miękkie i dobrze skomponowane, że naprawdę warto je poznać.

Znacie ten zapach? Które perfumy są aktualnie Waszymi ulubionymi?

Pozdrawiam
Patrycja

14 komentarzy:

  1. Zapachu nie znam, ale szalenie podobają mi się Twoje zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu świetna sprawa!
    Nie przypominam sobie, abym miała do czynienia z tym zapachem wcześniej. :)
    Tym bardziej mam na niego ochotę.
    Rewelacja! No i piękny flakonik.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Zapachu nie znam, ale brzmi zachęcająco ;) Lubię takie nuty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, to bo fajna kompozycja zapachowa :)

      Usuń
  5. Nie znam tego zapachu :) A mój aktualnie ulubiony to chyba Hermes Un Jardil Sur Le Nil ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poznać się bliżej z tym zapachem. Pięknie pudrowo-różowe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Jessicę Parker i jej perfumy na pewno też bym polubiła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger