SYNCHROLINE SUNWARDS - EMULSJA O LEKKIEJ KONSYSTENCJI Z FLITREM SPF 50+, EMLUSJA AFTER SUN W SPRAYU DO CIAŁA.

Ochrona przeciwsłoneczna w sezonie letnim to podstawa. Od kilku lat stawiam na wysokie filtry, szczególnie jeśli chodzi o pielęgnację twarzy, która jest wrażliwa i szybko ulega poparzeniom. Taki krem stosuję pod makijaż i solo, dlatego tak ważne jest, aby był to produkt skuteczny i nie wywołujący podrażnień, czy też zapychający skóry. W przypadku problematycznej cery warto postawić na dermokosmetyki, aby dobrać produkt optymalnie odpowiadający potrzebom naszej skóry. W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam emulsję o lekkiej konsystencji i spray do ciała po opalaniu. Zapraszam do dalszej części wpisu. 


Tak jak wspominałam wyżej, jeśli chodzi o ochronę twarzy to zawsze wybieram wysoki filtr, który ma za zadanie skutecznie chronić przed promieniowaniem. Tym razem postawiłam na Emulsję o lekkiej konsystencji z filtrem SPF 50+  z linii Sunwards marki Synchroline. Jest to produkt przeznaczony dla osób ze skórą tłustą i skłonną do zapychania, czyli idealny dla mnie. Dodatkowo emulsja posiada właściwości nawilżające i łagodzące podrażnienia, a jej formuła została stworzona w sposób, który umożliwia lepsze przenikanie składników aktywnych, takich jak kwas hialuronowy oraz MSM w głąb skóry, a także chroni przed wolnymi rodnikami. Brzmi ciekawe prawda? Emulsja faktycznie posiada lekką konsystencję, która łatwo rozprowadza się i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Lubię jej delikatny zapach i właściwości nawilżające oraz łagodzące, dzięki którym nie muszę dodatkowo aplikować kremu pod makijaż. W tym przypadku wystarczy sama emulsja, która idealnie współpracuje z każdym podkładem. Jest to kosmetyk skuteczny, w stu procentach tolerowany przez moją wrażliwą cerę i co najważniejsze nie powoduje powstawania niedoskonałości, do których nadal mam tendencję, a już szczególnie w przypadku kremów z wysokimi filtrami. 

Stosowałam produkty z filtrem różnych firm, z lepszym i gorszym skutkiem, aż w końcu trafiłam na kosmetyk odpowiadający w każdym aspekcie potrzebom mojej skóry. Emulsja skutecznie chroni (sprawdziłam ją podczas intensywnej jazdy na rowerze, oczywiście należy powtarzać aplikację kilka razy w ciągu dnia), posiada przyjemną formułę i jest absolutnie tolerowana przez takiego wrażliwca jak ja, nawet podczas systematycznego stosowania. Jest to na pewno zasługa świetnie dobranego składu, dlatego kosmetyk trafia do grona moich kosmetycznych ulubieńców. Jeśli szukacie wysokiej ochrony i jesteście posiadaczkami skóry tłustej i delikatnej, to warto poznać ten produkt. Znajdziecie go w różnych aptekach internetowych, na przykład tutaj: LINK.


Kolejny preparat z linii Sunwards to Emulsja After Sun w sprayu do ciała, którą stosuje się po ekspozycji słonecznej. Przede wszystkim podoba mi się łatwa aplikacja, za pomocą wygodnej pompki, a także formuła, która szybko i równomiernie rozprowadza się. Emulsja momentalnie koi, nawilża i regeneruje skórę. Kosmetyk posiada silne właściwości nawilżające i łagodzące, a jego głównym zadaniem jest zniwelowanie nieprzyjemnego odczucia pieczenia i szczypania.  Mimo, że nie lubię się opalać, to przebywając na świeżym powietrzu nie uniknę opalenia ramion, czy innych delikatnych części ciała. Emulsja właśnie w takich miejscach sprawdziła się rewelacyjnie i skutecznie hamowała nieprzyjemne uczucie ściągnięcia i napięcia skóry. 

Myślę, że warto mieć tego typu kosmetyk w swojej szafce, a już na pewno warto mieć preparat, który wykazuje tak dobroczynne działanie jak emulsja marki Synchroline, bo jest to z całą pewnością pielęgnacja na wysokim poziomie. Właściwie jeszcze żaden do pielęgnacji ciała po opalaniu, nie posiadał tak dobrych właściwości kojących i uspokajających zaczerwienioną skórę, a przyznam, że moja bardzo łatwo ulega poparzeniom. I właśnie dlatego jest to najlepszy produkt w swojej kategorii, jaki miałam okazję stosować. Dostępny jest w wybranych aptekach stacjonarnych i internetowych, na przykład tutaj: LINK.


Jestem ciekawa czy znacie kosmetyki marki Synchroline?
Jeśli tak, to koniecznie napiszcie co o nich sądzicie :)
Pozdrawiam
Patrycja

18 komentarzy:

  1. Mam emulsję do cery mieszanej i też jestem z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, u mnie na razie każdy kosmetyk Synchroline zdał egzamin śpiewająco :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tej marki ale osobiście bardzo lubię markę Uriagę i ich filtry oraz produkty Hawaiian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Emulsję z wysokim filtrem warto mieć pod ręką.
    Zwłaszcza, gdy wyjeżdżamy na wakacje.
    Ale i słońce w mieście czasem daje popalić ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka intryguje mnie od jakiegoś czasu :) ale postawię na coś innego niż produkty do ochrony przeciwsłonecznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki by to nie był kosmetyk, to na pewno warto go poznać, bo marka ma w swojej ofercie fajne produkty :)

      Usuń
  5. Słyszałam dobre opinie, mam nadzieję, że się potwierdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw wygląda bardzo ciekawie, ale ja niestety do marki Synchroline nie mam przekonania. Dotychczas wypróbowane kosmetyki kiepsko się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, być może trafiłaś na nieodpowiednią linię.

      Usuń
  7. Nie znam marki ale ten zestaw wydaje sie byc idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale przyznam, że produkty mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger