PIELĘGNACJA WŁOSÓW KOSMETYKAMI MACADAMIA NATURAL OIL.

W dzisiejszym wpisie pokażę Wam kultowe kosmetyki do włosów z linii klasycznej marki Macadamia Natural Oil, które przeznaczone są do pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Mini zestaw dorwałam jakiś czas temu w TK Maxx i stwierdziłam, że to dobra okazja, aby sprawdzić czy rzeczywiście są warte swojej ceny. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii, to koniecznie czytajcie dalej.


Zacznijmy więc od Nawilżającego Szamponu Macadamia Natural Oil, który jest pierwszym etapem pielęgnacji włosów. Jak widać szata graficzna opakowań tych kosmetyków, jest naprawdę ładna, a sama butelka zamyka się na wygodny klik. Produkt ładnie pachnie i określiłabym ten zapach jako delikatnie ziołowy. Konsystencja szamponu jest gęsta, ale mimo to sprawnie rozprowadza się na włosach. W kontakcie z wodą kosmetyk dobrze się pieni i tym samym otula dokładnie każdy kosmyk. Nie zmywałam nim naturalnych olejów, ale jeśli chodzi o oczyszczanie to radzi sobie naprawdę dobrze, jednocześnie nie wysuszając i nie plącząc włosów. Produkt posiada w swoim składzie olej z orzechów makadamia i olej arganowy, które są odpowiedzialne za odżywienie i nawilżenie kosmyków, a także substancje odżywcze, takie jak witamina E, omega 9 czy nienasycone kwasy tłuszczowe. Muszę przyznać, że nie oczekuję wiele od szamponu do włosów, bo ma po prostu oczyszczać i być delikatny dla skóry głosy, a kwestie odżywienia zostawiam odżywkom i maskom. Kosmetyk Madacamia fajnie działa i spełnił moje oczekiwania, ale zważywszy na wysoką cenę, nie sięgnę po pełnowymiarowe opakowanie. Wydajność szamponu określam jako przyzwoitą, ale takie samo działanie gwarantują mi inne, tańsze propozycje kosmetyczne.


Kolejny etap to Maska Głęboko Odżywcza Macadamia Natural Oil. Tutaj zapach jest bardziej słodki i ma coś z aromatu oliwy z oliwek. Konsystencja kosmetyku jest gęsta, ale dobrze rozprowadza się, dzięki czemu jest to produkt wydajny. W składzie maski znajdziemy szereg dobroczynnych składników, takich jak: olejek Macadamia, olejek arganowy, olejek z drzewa herbacianego, wyciąg z rumianku, ekstrakt z aloesu oraz ekstrakt z alg morskich. Dodatkowo zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy i emolienty, Tego typu kosmetyk zawsze rozprowadzam na lekko wytartych ręcznikiem włosach i dokładnie wmasowuję od połowy włosów, aż po same końcówki. Zazwyczaj przeczesuję kosmyki grzebieniem z szeroko rozstawionymi ząbkami, zwijam je w kok i czekam od 5 do 15 minut, po czym spłukuję zimną wodą. 

Maska Macadamia ciekawiła mnie już od dłuższego czasu, ale w sklepie w którym zaopatruję się w kosmetyki profesjonalne nie była dostępna i jakoś nie było mi po drodze, aby zamówić ją przez internet, a z dostępnością stacjonarną niestety jest problem. Tubka o pojemności 100ml starczyła mi na kilka aplikacji, więc śmiało mogę stwierdzić, że warto kupić pełnowymiarowe opakowanie. Maska przede wszystkim szybko działa, niesamowicie dyscyplinuje i nabłyszcza włosy, jednocześnie nadto ich nie obciążając. Faktycznie jest to kosmetyk cudownie nawilżający i regenerujący zniszczone i suche włosy, które po jego użyciu są przyjemnie miękkie i jedwabiste. Produkt na tyle dobrze scala końcówki, że mogłam się pokusić o brak aplikacji olejku na koniec stylizacji. Jest to jedna z lepszych masek silnie odżywczych do włosów potrzebujących rewitalizacji, jaką miałam okazję używać, dlatego chętnie sięgnę po produkt pełnowymiarowy. Cena nie jest niska, ale przekonuje mnie działanie na najwyższym poziomie i wydajność kosmetyku. Jeśli szukacie solidnej dawki regeneracji i przywrócenia blasku włosom, to szczerze Wam polecam tą nawilżającą maskę Macadamia Natural Oil.


Serum Odżywcze Macadamia Natural Oil to taka wisienka na torcie. Lubię olejki i stosuję je regularnie do zabezpieczania i poprawienia wyglądu włosów, ze szczególnym uwzględnieniem końcówek. Formuła tego produktu została oparta na olejku arganowym i macadamia, dodatkowo posiada nienasycone kwasy tłuszczowe oraz Omega 9, Linoleic i Oleic. Kosmetyk można stosować solo lub jako dodatek do odżywki czy maski do włosów. Olejek ładnie pachnie i jest to woń przypominająca kosmetyki orientalne. Mimo braku wygodnego dozownika, nauczyłam się wylewać odpowiednią ilość produktu (olejek jest gęsty), którą rozprowadzam na wilgotnych lub suchych włosach. Kosmetyk przede wszystkim dociąża, wygładza i cudownie nabłyszcza. Włosy po jego aplikacji łatwiej się układają i dodatkowo są chronione przed promieniami UV. Jeśli zaaplikujemy odpowiednią ilość, to nie ma mowy o nadmiernym obciążeniu kosmetyków. Jestem bardzo zadowolona z tego olejku, bo działa tak jak powinien i w łatwy sposób poprawia wizualnie stan włosów, a przede wszystkim dostarcza im większej dawki nawilżenia, której szczególnie potrzebują włosy suche i zniszczone. Jeśli szukacie produktu, który upiększy, zdyscyplinuje i ograniczy puszenie, to koniecznie sprawdźcie olejek Macadamia Natural Oil, który obecnie jest moim ulubionym obok kultowego Mythic Oil marki L'oreal.


Jestem ciekawa czy znacie produkty Macadamia Natural Oil?
Co o nich sądzicie? Będę czekała na Wasze opinie :)
Pozdrawiam
Patrycja

14 komentarzy:

  1. Już od dawna kręcą mnie te kosmetyki do włosów, ale jeszcze nie było okazji żeby wypróbować chociażby jeden z nich. Korzystałam z nich poniekąd kilka razy jedynie u fryzjera, ale zakupię je również dla siebie na wyłączność ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szczególnie zachwyciła maska do włosów :)

      Usuń
  2. Maska ciekawa :D Nie miałam produktów tej marki, ale zdjęcia wyszły Ci pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie produkty.
    Ciekawa jestem tych konkretnych. Nie znam ich.
    Przydałyby się. Zwłaszcza serum.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu sporo o nich czytałam, choć ostatnio jakby ich nie było na blogach. Maską narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetna, więc warto poznać osobiście :)

      Usuń
  5. Miałam z tej serii kilka kosmetyków i byłam z nich bardzo zadowolona. W szczególności zachwyciła mnie maska, rewelacyjnie nawilżała i regenerowała końcówki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków, ale maska wydaje mi się bardzo ciekawa, szczególnie dla moich włosów, którym regeneracji nigdy za wiele;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, to powinna się sprawdzić :)

      Usuń
  7. W ogóle nie kojarzę tej marki i w tym momencie słyszę o niej po raz pierwszy. Zainteresowałaś mnie maską:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger