DELIKATNA I MINIMALISTYCZNA BRANSOLETKA.

W przypadku biżuterii najczęściej stawiam na minimalizm. Lubię małe kolczyki, wszelkiego rodzaju bransoletki z zawieszkami i klasyczne zegarki. Jeśli chodzi o pierścionki to noszę tylko jeden, otrzymany w wyjątkowej chwili, bo przyznam, że nie lubię jak zbyt dużo ,,dzieje się'' na palcach. Szczególnie latem preferuję lekką, ale także efektowną biżuterię, która na pierwszy rzut oka jest niezauważalna, a jednak idealnie dopełnia codzienną stylizację. Dziś pokażę Wam propozycje bransoletek i mój ostatni zakup z ozdobnym piórkiem. Zapraszam do dalszej części wpisu.


Obecnie w salonach jubilerskich trwają letnie wyprzedaże, więc tym bardziej warto sprawdzić ich ofertę. Na szczególną uwagę zasługują wyroby ze srebrna lub pozłacane, a jeśli chodzi o mnie to właśnie taką biżuterię wybieram na co dzień. Jakoś nie przepadam za sztucznymi świecidełkami, które najczęściej mnie uczulają. Oferty salonów jubilerskich są tak różnorodne, że każda z nas znajdzie coś dla siebie. Poznajcie moje propozycje:

 1. LINK   2. LINK   3. LINK   4. LINK   5. LINK   6. LINK


Bransoletka z piórkiem to ostatnio mój ulubiony dodatek na co dzień. Jest lekka i delikatna, a jednak zauważalna. 

Jestem ciekawa jakie Wy bransoletki wybieracie na co dzień? 
A może stawiacie na inne akcenty biżuteryjne? Będę czekała na Wasze komentarze :)

Pozdrawiam
Patrycja

24 komentarze:

  1. Uwielbiam minimalistyczną biżuterię i praktycznie zawsze sięgam po żółte złoto, które u mnie najlepiej wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też w tej kwestii wygrywa minimalizm :)

      Usuń
  2. Fajnie to Twoje piorko- ja mam lancuszek i bransoletke od lilou i uwielbiam ten wzor

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię delikatną biżuterię, taka do mnie pasuje najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Kocham taką biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, lubię takie delikatne bransoletki bo do wszystkiego pasują, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo w moim stylu, piękna bransoletka ;) Uwielbiam minimalizm jeśli chodzi o biżuterię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też w przypadku biżuterii sprawdza się on najlepiej :)

      Usuń
  7. Piękna.
    Ja właśnie jestem na wakacjach, więc też sobie pozwalam na takie rozkosze biżuteryjne.
    Nawet podobną bransoletkę mam :)
    Buziaki!
    Pozdrawiam wyjazdowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JA też uwielbiam taką biżuterię, jest bardzo delikatna i elegancka :) Można czuć się bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobną bransoletkę od Ani Kruk, świetnie się ją nosi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, delikatna i jak podkreśla kobiecy akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie taką biżuterię lubię najbardziej :)

      Usuń
  11. Śliczna :) Chętnie nosiłabym tego typu bransoletki, ale zawsze są na mnie za wielkie :/ Sama na co dzień noszę bransoletkę Trollbeads i kolczyki z Pandory, tak poza tym oczywiście jeszcze pierścionek zaręczynowy i obrączkę (te znowu mam z Apartu), więc generalnie ja z tych "obwieszonych" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wszystko ładnie współgra :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger