PIELĘGNACJA WŁOSÓW KOSMETYKAMI IL SALONE MILANO.

Nie jestem włosomaniaczką, ale staram się odpowiednio dobierać pielęgnację do aktualnego stanu moich włosów. Oprócz szamponów, odżywek i masek, sięgam systematycznie po olejki naturalne i typowo stylizacyjne, które między innymi świetnie zabezpieczają końcówki. Lubię kosmetyki profesjonalne, dlatego tym bardziej byłam ciekawa legendarnych, włoskich produktów IL Salone Milano, które oparte są na tradycyjnych recepturach. Jakie są moje wrażenia i opinia, dowiecie się czytając dalej, więc serdecznie zapraszam do dalszej części wpisu.


Mythic shampoo firmy Il Salone Milano posiada formułę wzbogaconą proteinami mleka i przeznaczony jest do włosów normalnych i suchych. Uważam, że szampon ma przede wszystkim dobrze oczyścić kosmyki z wszelkich zanieczyszczeń i ten kosmetyk absolutnie spełnia swoje zadanie w stu procentach. Kolejnym ważnym aspektem jest brak podrażnienia skóry włosy i przesuszenia włosów. Dla mnie to są trzy najważniejsze czynniki, które kwalifikują szampon jako dobry. Sprawdziłam go także przy zmywaniu naturalnych olei i poradził sobie w tej roli bez problemów. Dodatkowym atutem jest wydajność i wygodny dozownik w postaci pompki. Opakowanie o pojemności 1000ml starczy mi na wiele tygodni, bo szampon jest niesamowicie wydajny i doskonale się pieni, otulając dokładnie każdy włos. Warto wspomnieć jeszcze o zapachu, który dość długo utrzymuje się na włosach w duecie z innymi kosmetykami tej firmy, ale na szczęście jest on przyjemny i daje fajne uczucie świeżości. 


Epic conditioner czyli odżywka do włosów normalnych i suchych firmy Il Salone Milano również zawiera w swoich składzie proteiny mleka i posiada wyżej wspomniany przyjemny i profesjonalny zapach. Kiedyś nie wyobrażałam sobie zastąpić maski odżywką, jednak gdy stan moich włosów uległ poprawie, zmieniłam swoją strategię. Obecnie stosuję na przemian mocne i lżejsze nawilżacze, które w połączeniu z kropelką olejku na koniec stylizacji, dają sobie świetnie radę. Jeśli chodzi o konsystencję tej odżywki to jest ona średnio treściwa, przez co łatwo aplikuje się na włosach. Spłukuje produkt po około 5 minutach, a efektem są odżywione, miękkie i delikatnie wygładzone włosy. Nawilżenie na pewno nie jest spektakularne i w moim przypadku nie obejdzie się bez pomocy olejku lub odżywki bez spłukiwania. Stosuję ten produkt raz w tygodniu i w takiej niewielkiej roli sprawdza się dobrze, ale myślę że najlepiej będą z niego zadowolone posiadaczki normalnych włosów, które nie wymagają większej regeneracji.


Najciekawszym kosmetykiem z całej trójki jest Crema Riflessante Vanilla Blonde, czyli profesjonalny krem wzmacniający kolor do włosów w odcieniach blondu. Posiada w swoim składzie pigmenty, które koloryzują i jednocześnie odżywiają włosy. Dodatkowo zawiera miód i mleczko pszczele. Krem ma gęstą konsystencję w kolorze fioletowym, który jest charakterystyczny przy produktach niwelujących żółte odcienie. Sama aplikacja nie sprawia większych problemów, a jeśli produkt dostanie się na obszar skóry to łatwo go zmyć wacikiem. Krem za każdym razem spłukiwałam po upływie 15 minut, bo mam dość grube włosy i chciałam sprawdzić jego optymalne działanie. Muszę zaznaczyć, że farbuję włosy raz na dwa lub trzy miesiące i zazwyczaj jest to delikatne odświeżenie koloru. Krem Vanilla Blonde pięknie wydobywa refleksy, które najbardziej są widoczne w promieniach słońca i subtelnie niweluje żółte odcienie. Nie mogę go stosować systematycznie, ze względu na średnie działanie odżywiające, ale jeśli chodzi o główne zadanie kremu wzmacniającego kolor to jest ono widoczne już po pierwszym użyciu i jestem z niego bardzo zadowolona.


Zauważyłam, że szampon, który jest moim absolutnym faworytem w połączeniu z odżywką przedłuża świeżość włosów i lekko unosi je u nasady, więc jeśli szukacie takiego efektu to koniecznie przyjrzyjcie się bliżej temu duetowi.  Krem wzmacniający kolor na pewno polubią posiadaczki włosów blond, które chcą w łatwy i szybki sposób podkreślić wielowymiarowość koloru i delikatnie odświeżyć odcień. 

Jestem ciekawa czy znacie kosmetyki IL Salone Milano?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

10 komentarzy:

  1. Nigdy o tych kosmetykach nie słyszałam. Przywiązuję dużą wagę do pielęgnacji włosów i czasem mogę miesiącami poszukiwać idealnego kosmetyku, który będzie strzałem w 10.
    Jeśli przedłużają świeżość włosów - coś czuję, że ten duet były hitem u mnie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam ten zestaw i też powoli przymierzam się do recenzji :) Przy tak rozsądnej cenie nie spodziewałam się aż tak dobrych rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Mnie najbardziej urzekł szampon, który jest naprawdę świetny :)

      Usuń
  3. Super zestaw :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kremik wzmacniający kolor mnie kusi :) Fajnie, że niweluje żółte tony czegoś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale ciekawe produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post, dear! I really like products <3
    I'd be happy Friendship Blog / subscribed to your blogger!
    Have a nice day ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych produktów.Ale masz śliczny kolorek włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger