BIELENDA 2W1 ENZYMATYCZNY PEELING DROBNOZIARNISTY DO TWARZY.

Profesjonalne kosmetyki firmy Bielenda poznałam kilka lat temu, podczas zabiegu w gabinecie kosmetycznym i pamiętam, że wywarły na mnie dobre wrażenie. Cieszę się, że są dostępne produkty tej marki do pielęgnacji domowej, a w dodatku ich cena nie zwala z nóg. Moja wrażliwa cera najbardziej lubi delikatne oczyszczanie, które nie wywołuje nadmiernych podrażnień, dlatego w dzisiejszym wpisie przedstawię Wam peeling enzymatyczny. Oczywiście zapraszam do dalszego czytania.


Produkt dedykowany jest dla cery wrażliwej, suchej i odwodnionej. Posiada w swoim składzie składniki aktywne takie jak: Papaina, Bromelaina, Mocznik oraz Olej Awokado. Konsystencja w kolorze miętowym posiada delikatne drobinki i zapach, który po aplikacji utrzymuje się przez jakiś czas na twarzy. Podoba mi się biała, prosta tubka, ale najistotniejsze jest samo działanie, więc przejdźmy do sedna sprawy. 


Peeling można stosować na dwa sposoby. Jeśli chcemy uzyskać solidniejszy efekt oczyszczenia, to nakładamy produkt na czystą i suchą skórę, wykonujemy delikatny masaż przez około 5 minut. Następnie pozostawiamy peeling na 3 minuty i zmywamy letnią wodą. W przypadku cery wrażliwej, najlepiej sprawdzi się druga opcja. Czyli nakładamy kryjącą warstwę peelingu na oczyszczoną i suchą skórę, po upływie 10 minut delikatnie zmywamy go wodą.


Najczęściej wybieram drugą opcję, ponieważ jest łagodniejsza i jednocześnie skuteczna. Peeling świetnie odświeża i usuwa martwy naskórek. Rewelacyjnie wygładza, delikatnie ujednolica i zmiękcza skórę. W pewnych miejscach na policzkach zauważyłam blade plamki, więc kosmetyk fajnie usuwa niedoskonałości. Co najważniejsze produkt ten nie podrażnia, nie wywołuje zaczerwienienia, ani nie wysusza cery. Peeling enzymatyczny firmy Bielenda zaskoczył mnie bardzo pozytywnie i szczerze go Wam polecam. W domowym zaciszu można uzyskać profesjonalny efekt oczyszczenia i odświeżenia, szczególnie skóry wrażliwej, suchej lub odwodnionej. 

Jestem ciekawa czy znacie profesjonalne kosmetyki firmy Bielenda? 
 A może polecicie mi inny, godny sprawdzenia peeling enzymatyczny? :)


10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie peelingi!
    Tego akurat jeszcze nie miałam okazji używać. Produkty Bielendy bardzo lubię.
    Chyba tej profesjonalnej linii nigdy nie zakupiłam.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka produktów z Bielendy Pro i były to owocne spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za bielenda ale kolorek ma cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o produkty drogeryjne to bywa różnie, ale profesjonalne miło mnie zaskakują :)

      Usuń
  4. Lovely post and I really like your blog. I follow you!
    <3
    everydayema.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peelingi enzymatyczne. Ja praktykuje drugi sposób ich używania czyli nakładanie na skórę i późniejsze zmywanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger