SYNCHROLINE: ROSACURE GEL HYDROAKTYWNY ROZTWÓR ŻELOWY, SENSICURE KREM-ŻEL.

Myślałam, że pogoda sprawi nam miłą niespodziankę, ale dziś z samego rana padał śnieg. Na szczęście do Wiosny bliżej niż dalej i z tą myślą zaczęłam kolejny, dobry dzień. Drugi wpis w tym miesiącu dotyczyć będzie kosmetyków marki Synchroline, którą poznałam już jakiś czas temu i wywarła na mnie same pozytywne wrażenia. Jak było tym razem, dowiecie się czytając dalej, więc serdecznie zapraszam.


Rosacure Gel to hydroaktywny roztwór żelowy do oczyszczania skóry twarzy. Ta seria wyrobów medycznych jest przeznaczona dla skóry z trądzikiem różowatym i naczyniowej. Roztwór żelowy delikatnie i jednocześnie skutecznie oczyszcza skórę twarzy. Można go nanieść za pomocą nasączonego waciku, ale osobiście wolę aplikację dłońmi. Kosmetyk stosować można zarówno z wodą jak i bez. W składzie znajdziemy składniki aktywne takie jak: kwas poliglutaminowy, MsM, proteiny soi oraz kwas hialuronowy. Produkt nie zawiera parabenów ani dodatkowych substancji zapachowych. 

Faktycznie żel jest praktycznie bezzapachowy i łatwo rozprowadza się na twarzy, tworząc przy tym subtelną piankę. Uwielbiam jego działanie odświeżające, kojące i jednocześnie nawilżające, co jest rzadko spotykane w kosmetykach oczyszczających. Skóra twarzy po przemyciu żelem jest przyjemnie gładka i nie ma mowy o żadnych podrażnieniach czy zaczerwienieniu. W przypadku mojej wrażliwej cery sprawdzają się jedynie delikatne, ale i skuteczne kosmetyki do demakijażu i tutaj muszę przyznać, że marka Synchroline stanęła absolutnie na wysokości zadania.


Sensicure Krem - Żel to produkt dedykowany dla skóry nadwrażliwej i alergicznej.  Opakowanie to prosta, estetyczna tubka. Jest to kosmetyk bezzapachowy, o delikatnej, silikonowej konsystencji. Krem - żel bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia lepiącej warstwy. Działa przeciwzapalnie i łagodząco, co czuć od razu po aplikacji. Wyraźnie redukuje podrażnienia i przynosi ukojenie wrażliwej skórze. Posiada w swoim składzie składniki aktywne: MSM, ksylitol, kwas hialuronowy oraz ceramidy. 

Uwielbiam ten krem, przede wszystkim za intensywny efekt nawilżenia i wzmocnienie bariery ochronnej skóry. Szczególnie jest to widoczne w przypadku mojej nadwrażliwej cery, która szybka reaguje na rożne czynniki zewnętrzne. Kosmetyk idealnie współpracuje z podkładem i niweluje występowanie reakcji alergicznych. Właśnie takich produktów potrzebuje moja mieszana i wrażliwa skóra, która przy nieodpowiedniej pielęgnacji, od razu reaguje zaczerwienieniem i uczuciem pieczenia. Krem marki Synchroline zdał egzamin w stu procentach i śmiało go mogę polecić wszystkim posiadaczkom wybrednych i nadwrażliwych cer.

Jestem ciekawa czy znacie markę Synchroline? 
Jeśli tak to co o niej sądzicie? :)

17 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki. Dla mnie to kompletna nowość. Jednak propozycja kremu - żelu mi się bardzo podoba! :)
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja skóra nie do końca ma takie wymagania, ale kosmetyki wydają się całkiem dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam :) nawet nie kojarzę, żebym coś więcej o tej marce czytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie co raz bardziej znana, bo oferuje świetne, profesjonalne kosmetyki dla wszystkich rodzajów cer :)

      Usuń
    2. no oby, ja na pewno się rozejrzę :)

      Usuń
  4. Super, że znalazłaś coś, co jest jednocześnie delikatne i skuteczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy mojej cerze innej opcji nie ma :)

      Usuń
  5. Sensicure kiedyś miałam i miło wspominam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę znam jedynie z blogów, sama nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze wreazcie na coś się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja skóra nie przepada za żelami :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, zdjęcia są rewelacyjne :) !!

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger