NIEKOSMETYCZNI ULUBIEŃCY MARCA: TOREBKA ORSAY, KOLCZYKI W.KRUK, BALERINY ARIELLA, TOREBKA MANGO, GRAFIKI.

Lubię czytać tego typu wpisy na różnych blogach, dlatego postanowiłam rozpocząć cykl o niekosmetycznych ulubieńcach miesiąca. W każdym poście pokażę Wam rzeczy, które są godne uwagi i polecenia. Oczywiście zapraszam do dalszego czytania.


Chociaż temperatura nijak ma się do wiosennej aury, to i tak powoli zamieniam ciemne barwy na jasne. Zgrabną listonoszkę z regulowanym paskiem kupiłam w sklepie Orsay. Najpierw obejrzałam ją online i na szczęście na żywo mnie nie rozczarowała. Mimo niewielkich gabarytów, mieszczę w niej wszystko co niezbędne, a połączenie pastelowych kolorów z metalicznym niebieskim jest na żywo jeszcze ciekawsze niż na zdjęciu. Torebkę znajdziecie tutaj:LINK.Ostatnio moją kolekcję wzbogacił też model z Mango, który wyróżnia się piękną aplikacją z listkami, torebkę prezentowałam między innymi w tym wpisie: LINK.


Urocze kolczyki z pozłacanego srebra pochodzą z W.Kruk. Są niewielkie, ale efektowne. Uwielbiam minimalistyczną i ciekawą biżuterię na co dzień i ta marka jubilerska, należy absolutnie do moich ulubionych. Natomiast beżowe baleriny na lekkiej, białej koturnie to mój must have na Wiosnę. Są lekkie, cudownie wygodne i porządnie wykonane - takie buty stworzyłam dla Was i przy okazji dla siebie. Dostępne są w trzech kolorach: beż, pudrowy róż i czerń. Oto link do sklepu online: www.ariella.pl.

Szare lampki typu cotton balls, kupiłam za około dwadzieścia złotych w sklepie Pepco. Lubię tam wpaść od czasu do czasu, bo mają w swojej ofercie fajne dodatki do domu lub zdjęć w niskich cenach. Wspomnę też o pościeli, która pochodzi z Ikei. Podoba mi się ich wzornictwo, jakość i przystępna cena. Od kilku lat kupuję tam poszewki i innego typu tekstylia do sypialni i nigdy się nie zawiodłam. 


Jasno brązowa torebka pochodzi ze sklepu Mango. Można ją nosić jako kopertówkę lub listonoszkę. Jest płaska, ale dosyć pojemna. Podoba mi się faktura klapki i złote zapięcie. Niestety nie mogłam znaleźć jej w sklepie online, ale widziałam w aktualnej kolekcji kilka podobnych perełek. Zestaw ilustracji to autorskie grafiki Anity Tomala. Zimna kolorystyka i skandynawski design, idealnie współgra z wystrojem mojego salonu. Właśnie takich akcentów szukałam i w końcu znalazłam. Obrazy wydrukowane zostały na porządnym, profesjonalnym papierze, który idealnie oddaje tonację barw. Oprawiłam je w biały ramki ze szkłem i tak powieszone prezentują się naprawdę pięknie. 

W ostatnim miesiącu pojawiło się więcej niekosmetycznych ulubieńców, ale niestety nie jestem w stanie ich wszystkich umieścić w tym poście. Zachęcam do śledzenia konta na instagramie, gdzie staram się wrzucać na bieżąco nowe zdjęcia i różne informacje - INSTAGRAM.


 Jestem ciekawa czy coś wpadło Wam w oko? 
Dajcie mi znać w komentarzach :)


12 komentarzy:

  1. Same inspiracje. Najbardziej podoba mi się jednak torebka. Naprawdę fantastyczna! :) Też bym taką chciała. No i te kolory - bardzo wiosenne.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że torebka to najmocniejsza pozycja tego wpisu i dobrze, przywołuje Wiosnę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja również, fajnie podkreślają klimat wieczorem i są świetną ozdobą do zdjęć na bloga :)

      Usuń
  3. Rewelacyjne zakupy. Zauroczyła mnie te torebka.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super torebka i buty :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger