BŁYSZCZYK DO UST MAC HUGGABLE GLASS LOVE BUZZ.

Skoro już niedługo kalendarzowa Wiosna, to nie pozostało mi nic innego, jak pierwszy wpis marca rozpocząć kolorowym akcentem. Lubię kosmetyki Mac, szczególnie ich pomadki do ust, które zachwycają kolorami i są przede wszystkim trwałe. Mając same dobre wrażenia z tą marką, postanowiłam sprawdzić błyszczyk do ust w pięknym odcieniu o nazwie Love Buzz. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii, to oczywiście zapraszam do dalszego czytania.


Lubię błyszczyki, bo dobrze sprawdzają się na moich nieproporcjonalnych ustach, świetnie wyrównując dysproporcje między górną, a dolną wargą. Znikają szybciej niż klasyczne pomadki, ale można je utrwalić, aby efekt lśniącej tafli nie zniknął po kilku minutach. 

Błyszczyk Huggable Glass posiada wygodny aplikator i zawiera w swoich składzie między innymi olejek jojoba, który faktycznie przyjemnie zmiękcza i odżywia skórę ust. Wybrałam kolor fuksji, bo fajnie ożywia twarz i podkreśla delikatny makijaż oka. Kosmetyk można aplikować warstwami, dlatego na zdjęciach poniżej kolor wtapia się w trend nude. Jest to zasługą nałożenia małej ilości produktu i dokładnego rozprowadzenia pędzelkiem. Większa ilość kosmetyku daje ładny, intensywny efekt soczystej fuksji. Jest to produkt dobrze napigmentowany. 

Jeśli chodzi o trwałość to na moich ustach takie specyfiki znikają bardzo szybko, więc tutaj kosmetyk Mac mnie pozytywnie zaskoczył. Znika z ust równomiernie i estetycznie, a widoczny kolor utrzymuje się do 2 godzin. Dzięki wygodnemu aplikatorowi z gąbeczką poprawki w ciągu dnia są szybkie i proste.


Jestem zadowolona z tego zakupu, bo to jeden z lepszych produktów do makijażu ust w formie błyszczyku, jaki miałam okazję sprawdzić. Podoba mi się solidne opakowanie, łatwa aplikacja, trwałość i piękny kolor. Jeśli lubicie błyszczące wykończenie w makijażu ust, to koniecznie przyjrzyjcie się bliżej temu kosmetykowi. Piękna gama kolorystyczna na pewno przypadnie Wam do gustu. 

Jestem ciekawa jak podoba się Wam ten kolor?
 Co sądzicie o kosmetykach kolorowych marki MAC? :)

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor:) Mam jeden błyszczyk Mac i też go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio na nowo polubiłam błyszczyki, po modzie na totalny mat na ustach :)

      Usuń
  2. Ja nie przepadam za formą błyszczyka, zdecydowanie wolę pomadki. Ale kolorek mnie bardzo zauroczył i duży plus za trwałość;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, wiosenny odcień :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo ładny, mam pomadkę Mac, jednak nie wywarła ona na mnie wrażenia WOW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie klasyczna pomadka MAC spisuje się rewelacyjnie :)

      Usuń
  5. Jego odcień jest fenomenalny. Świetnie podkreśla usta i nadaje taki świeży, piękny, niezwykle dziewczęcy efekt. Na wiosnę idealny. Pozdrawiam cieplutko! Udanego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, trafiłaś w sedno :) Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  6. Jestem fanką mocnych kolorów,a le aż mi zachciało czegoś delikatnego! Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większa ilość nałożona na usta daje piękny odcień, soczystej fuksji :)

      Usuń
  7. jak sie wiosennie zrobiło! :D cudo
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, przywołuję Wiosnę niezmiennie od kilku dni! :)

      Usuń
  8. nie przepadam za błyszczykami, ale Tobie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor bardzo wiosenny, taki delikatny, pasuje Ci :) Uwielbiam olejek jojoba w szminkach i błyszczykach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, szczególnie, że moje usta lubią się nadmiernie wysuszać :)

      Usuń
  10. Kolor bardzo przyjemny :) Ja już jakiś czas temu porzuciłam błyszczyki i używam prawie wyłącznie pomadek, a jedynie rezygnuję z nich kiedy moje usta nie wyglądają zbyt atrakcyjnie i potrzebuję czegoś bardziej lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był czas kiedy to sięgałam jedynie po pomadki, ale ostatnio przypomniałam sobie jak bardzo moje usta lubią błyszczyki :)

      Usuń
  11. Kolor przepiękny <3 Produktów marki MAC mam tyle,że już nie liczę ! Pomadki,błyszczyki i koniecznie konturówki są godne polecenia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, zdecydowanie w moim guście. Lubię kosmetyki z olejkiem jojoba.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger