Emulsja do twarzy Avene Tolérance Extrême Emulsion.

Kosmetyki marki Avene należą do grupy moich specjalistycznych ulubieńców. Uwielbiam ich wodę termalną, klasyczny żel oczyszczający i lekkie kremy nawilżające. Dziś przedstawię Wam emulsję do twarzy, która dedykowana jest do skóry nadwrażliwej i suchej. Serdecznie zapraszam do dalszej części wpisu.


Przyznam, że ufam tej marce i jeśli tylko spotykam aktualną promocję na ich produkty, to chętnie sięgam po nieznane mi nowości, dlatego tym razem postanowiłam sprawdzić lekką emulsję do twarzy. Nad morzem jest chłodno i mroźno, a moja wrażliwa i mieszana cera w taką pogodę potrzebuje absolutnego ukojenia i nawilżenia. Wybrałam ten kosmetyk ze względu na jego wysoką tolerancję, kojące działanie oraz delikatną konsystencję, która dość szybko wchłania się. Dzięki temu produkt śmiało stosuję zarówno na dzień, jako bazę pod podkład i na noc, jako odżywczo - nawilżający krem do twarzy. W obydwu rolach emulsja od Avene radzi sobie wyśmienicie. 

Od razu po aplikacji czuć przyjemne ukojenie i łagodzenie, dzięki zawartości wody termalnej. Skóra twarzy po wklepaniu emulsji jest gładka i delikatna, ale nie ma mowy o lepiącej czy tłustej warstwie, która w przypadku mojej mieszanej cery jest niewskazana. Podoba mi się jednoczesny efekt optymalnego nawilżenia i zniwelowania drobnych podrażnień, wywołanych na przykład zmienną temperaturą. Emulsja trzyma w ryzach moją dość problematyczną skórę, dzięki czemu mogę czuć się komfortowo przez cały dzień.

Dla zainteresowanych składnikami aktywnymi produktu, oto i one: AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA), SQUALANE, BEHENYL ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, SODIUM ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, WATER (AQUA).


Polecam ten kosmetyk szczególnie osobom posiadających skórę nadwrażliwą, która przede wszystkim potrzebuje zapewnienia równowagi i optymalnego komfortu przez cały dzień i noc. Emulsja świetnie nawilża, więc polubią ją cery suche, a także mieszane, bo nie powoduje nadmiernego śmiecenia się czy zapychania skóry. Idealnie współpracuje z podkładem, więc nic się nie roluje i nie waży. Podsumowując to kolejny bardzo dobry produkt marki Avene, który zasługuje na najwyższą notę i absolutnie należy do grona moich ulubieńców.

Jestem ciekawa czy lubicie kosmetyki Avene? 
Który produkt tej marki możecie mi polecić? :)

21 komentarzy:

  1. Będzie to coś idealnego dla mnie . Chętnie go kupię i zobaczę jak sprawdzi się u mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nie miałam nigdy nic z avene :(
    Pozdrawiam i zapraszam na najnowszy wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie sprawdzę ten nowy wpis :)

      Usuń
  3. Od Avene bez dwóch zdań, w ciemno mogę polecić wodę termalną. Najdelikatniejsza, doskonała :) Ja uwielbiam ją niezmiernie, jej działanie jest tak delikatne, kojące i wyciszające skórę.
    A emulsji do twarzy nie znam.
    Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda termalna jest świetna :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Od jakiegoś czasu zastanawiam sie nad kremem Avene ale nie wiem czy nie zrobi mi krzywdy. Ale skoro zachwalasz całą markę to może w końcu sie przekonam. Ta emulsja też brzmi zachecająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cerę nadwrażliwą i skłonną do podrażnień, jeszcze żaden kosmetyk Avene nie zawiódł mnie i mam nadzieję, że tak będzie również w Twoim przypadku :)

      Usuń
  5. Ciekawy produkt i świetna recenzja :-)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się :) Oczywiście odwiedzę :)

      Usuń
  6. Dobrze wiedzieć! Mam jeden płyn z tej firmy i jest świetny :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ich płyn przesuszał mi skórę, co do reszty póki co nie mam zdania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale to rozumiem, jak wiadomo każda cera potrzebuje czegoś innego :)

      Usuń
  8. Przez Cb kupiłam ! <3 po pierwszym użyciu jestem bardzo zadowolona ! Zobaczymy jak będzie dalej ale mam dobre przeczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ma wodę termalną... Nie słyszałam o nim, ale skoro to faktycznie dobry produkt, to może w przyszłości się skuszę. :)

    Buziaczki, Ania. murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze dziś można kupić taniej kosmetyki avene w ziko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger