BIBUŁKI MATUJĄCE DO TWARZY NOVACLEAR OIL ABSORBING TISSUES.

W dzisiejszy wpisie przedstawię Wam kosmetyczny gadżet, o którym nie zapominam  w okresie letnim. Dobrze jest mieć go w torebce, bo zapewnia szybki efekt matowej i świeżej skóry. Jeśli posiadacie cerę tłustą lub mieszaną, to koniecznie przejdźcie do dalszej części wpisu, serdecznie zapraszam.


Doskonale wiem, że  przypadku skóry tłustej i mieszanej, często nie wystarczy sama poprawka makijażu w ciągu dnia, czyli przypudrowanie problematycznej strefy T. Szczególnie latem, kiedy to słońce i co za tym idzie upał, dają o sobie znać naszej cerze i za nic nie pomaga matujący podkład czy krem. Z pomocą przychodzą wtedy bibułki matujące, których głównych zadaniem jest usunięcie nadmiaru sebum i zmatowanie skóry. Produkt marki Novaclear jest przede wszystkim delikatny i skuteczny. Nie narusza makijażu i w przypadku mojej mieszanej cery nie zauważyłam nadmiernego wysuszenia.

Wystarczy wyjąć z płaskiego opakowania jedną sztukę i przyłożyć na kilka sekund do kłopotliwych miejsc na twarzy. Dopiero wtedy zabieram się za utrwalenie makijażu pudrem sypkim lub jeśli efekt mnie zadowala, odpuszczam aplikację nowej warstwy kosmetyku. Bibułki praktycznie nie zajmują miejsca w torebce, a dają świetny efekt świeżej i dobrze wyglądającej skóry. Najlepiej wspominam te z Inglota, Shiseido i moje ostatnie odkrycie czyli Novaclear, które znajdziecie między innymi tutaj - www.diagnosis.pl. 

Przyznam, że ograniczam ilość kosmetyków i rożnych rzeczy  w mojej torebce do minimum, ale nie sposób jest nie docenić pozytywnego działania bibułek matujących, które mimo niewielkich gabarytów, w szybki sposób matują i pomagają ujarzmić w ciągu dnia problematyczną cerę.

Jestem ciekawa czy używacie bibułek? 
Jeśli tak, to koniecznie polećcie mi Wasze ulubione :)

7 komentarzy:

  1. Ja obecnie nie używam. Kiedyś miałam jakieś z Rossmanna, byłam z nich generalnie zadowolona, ale nie mam głowy do regularności ;) Także nic nie polecę, niestety.
    Pozdrawiam :) Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremu nie znam ale bardzo spodobała mi się ta torebka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w sklepie online Mango :)

      Usuń
  3. Juz dawno nie stosowalam bibulek matujacych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd torebka???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger