VICTORIA VYNN 109 SILVER SKYSCRAPER - MANICURE HYBRYDOWY.

Manicure hybrydowy to oszczędność czasu, trwałość i ładny wygląd paznokci. Od dłuższego czasu wykonuję go sama w domu, a wszystko zaczęło się od kupienia zestawu startowego na allegro. Obecnie marka Victoria Vynn należy absolutnie do moich ulubionych, o czym już wcześniej wspominałam na blogu. Świetna kolorystyka, jakość i łatwość aplikacji - to główne atuty tych produktów. Dziś przedstawię Wam lakier, który rozświetli i ozdobi każdy bazowy kolor. Sami zobaczcie niżej jak pięknie prezentuje się, zapraszam.


Do wykonania manicure hybrydowego posłużył mi 3 stopniowy SYSTEM HYBRID, który utwardza się w lampie LED - 30 sekund lub UV - 120 sekund. Sama posiadam ledową i bardzo doceniam oszczędność czasu. Jeśli chodzi o produkty, to dzięki nim wykonamy trwałą, łatwo usuwalną stylizację - linia nie bez powodu nazywa się EASY REMOVAL, ponieważ możemy usunąć hybrydę za pomocą 7-10minutowego kompresu, bez konieczności piłowania. Jest polecana do naturalnej, delikatnej płytki paznokci. To co najbardziej podoba mi się w tych produktach, to płaski pędzelek, dzięki któremu sama aplikacja jest szybka i prosta. Można nim precyzyjnie pomalować całą płytkę, a struktura lakieru świetnie dopasuje się do paznokci. Na mojej dość delikatnej płytce manicure hybrydowy utrzymuje się w nienagannym stanie do 2 tygodni - mogłabym się pokusić o kilka dni więcej, ale nie lubię tak zwanych odrostów.


Krótki opis wykonania manicure hybrydowego
____________________

Krok 1 - przygotuj paznokcie, odtłuść płytkę płynem i nałóż HYBRID BASE, utwardź w lampie Led/UV
Krok 2 - nałóż 2 warstwy COLOR, utwardź każdą z nich w lampie Led/UV
Krok 3 - nałóż HYBRID TOP, utwardź w lampie Led/UV. Przemyj stylizację płynem CLEANSER FINISH MANICURE.


Po nałożeniu i utwardzeniu bazy, najpierw zaaplikowałam jedną warstwę lakieru 012 Simply Shy, o którym więcej można przeczytać w tym poście: LINK. Chciałam uzyskać efekt rozświetlonego manicure nude, który idealnie sprawdzi się zarówno na długiej jak i krótkiej płytce, lub po prostu ożywi efekt końcowy każdej stylizacji, dzięki swoim przepięknym drobinkom.

Jestem ciekawa czy podoba Wam się taki manicure? 
Znacie lakiery hybrydowe marki Victoria Vynn? :)

24 komentarze:

  1. Śliczne te drobinki są. Dzięki za posta, możliwe, że go sobie kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ich lakiery hybrydowe, używam i jestem bardzo zadowolona. Świetna jakość, cena też jak najbardziej ok. Nie ma się do czego przyczepić. Ja jestem na tak :)
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie niepozorne zdobienia, a wygląda tak uroczo, że teraz sama mam ochotę na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam taki subtelny manicure, chyba najlepiej wygląda na moich paznokciach :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo to świetne lakiery :)

      Usuń
  5. ładny , delikatny manicure ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny dla moich krótkich paznokci :)

      Usuń
  6. Pięknie to wygląda <3 Bardzo elegancko i delikatnie :)
    Lakiery VV posiadam i uwielbiam je, fantastyczna jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i w pełni się zgadzam co do opinii na temat tej marki :)

      Usuń
  7. Widać krótkie paznokcie też mogą być piękne <3 Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciężko mi zapuścić, chociaż chyba i z takimi nie jest tak źle :)

      Usuń
  8. Lakierów nie znam, ale efekt jest bardzo ładny :) Lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie takie kolory goszczą na paznokciach najczęściej :)

      Usuń
  9. Coraz bardziej zastanawiam się nad zakupieniem właśnie takiego zestawu, aby robić hybrydy samej w domu. Na pewno to większa oszczędność. Tej marki osobiście nie znam, ale coraz częściej o niej czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, oszczędność portfela i czasu :)

      Usuń
  10. fajne te drobinki aczkolwiek mam tyleee semilaców, że nie planuję kupować innych firm :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem obydwie marki są świetne :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger