PROPOZYCJE ŚWIĄTECZNYCH PREZENTÓW.

Jeśli ktoś z Was nie ma jeszcze pomysłu na prezent, to mam nadzieję, że ten post podsunie kilka propozycji. Najważniejsze, aby podarunek był trafiony i w guście osoby obdarowywanej. Sami zobaczcie co wybrałam dla Niej i dla Niego, oczywiście zapraszam do dalszego czytania.
1. Planner Paperdot 2. Portfel Medium Paulina Schaedel 3. Bransoletka z zawieszką YES 4. Luźna czapka FemeStage 5. Torebka Parfois 6. Perfum Jimmy Choo 7. Szalik H&M 8. Kuferek na biżuterię Monnari 


1. Woda toaletowa Jimmy Choo Man 2. Komin H&M 3. Portfel 4. Zegarek 5. Słuchawki do biegania 6. Pasek 7. Zimowy sweter


Jak widać powyższe propozycje to same klasyki. Kolor, fason, marka to zależy od upodobań danej osoby i naszego budżetu. Moje prezenty są już w pełni skompletowane. W tym roku poszło mi to naprawdę sprawnie mimo, że tak naprawdę zaczęłam rozglądać się za nimi dwa tygodnie temu. Największą frajdę sprawia mi uśmiech osoby obdarowanej i to bez znaczenia czy prezent kosztował dziesięć czy kilkaset złotych, bo najbliższe osoby doceniają nasze staranie, a nie wartość prezentu i o tym należy przede wszystkim pamiętać :) Jestem ciekawa jak Wasze szaleństwa prezentowe? Wszystko już kupione, czy dopiero na etapie kompletowania? Serdecznie pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Fajne propozycje :) Chyba z każdej byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to cieszy mnie to :) Starałam się właśnie takie wybrać :)

      Usuń
  2. Został mi jeszcze jeden prezent do kupienia, bo tak mam wszystkie. Planner to dobry prezent dla zorganizowanej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam prezenty dla bliższych i dalszych :) Może jeszcze jakieś pojedyncze mi zostały. Co do moich najbliższych - rodziny, przyjaciół - doskonale wiem, co ich ucieszy, znamy się w końcu tak dobrze. Dla dalszych - stawiam na niezobowiązujące prezenty.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jimmy Choo uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ucieszyłabym się z każdego prezentu, którego pokazałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś nie rozumiałam ewenementu planerów, ale teraz sama bym chciała jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy <3.
    Ja uważam, że perfumy są bardzo dobrym pomysłem na prezent, o ile ktoś wcześniej wspomniał, że chciałby taki konkretny zapach otrzymać. W ciemno nigdy nie zaryzykowałabym zakupu, bo szczerze mówiąc, sama nie chciałabym dostać takiego prezentu bez uprzedniej konsultacji, zważywszy na to, że istnieje duże ryzyko, że nie wpisałby się w mój gust;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super propozycje :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger