GLYSKINCARE MASKA DO WŁOSÓW Z OLEJKIEM MAKADAMIA I KERATYNĄ.

Kolejny wpis na blogu będzie dotyczył pielęgnacji włosów. Dziś przedstawię Wam maskę marki GlySkinCare, która nie tylko pięknie pachnie, ale też rewelacyjnie działa na moje włosy. Jeśli jesteście ciekawi szczegółowego opisu, to serdecznie zapraszam do dalszego czytania.


Lubię solidnie nawilżające maski włosów, chociaż ostatnio sprawdzają się u mnie także lżejsze odżywki. Przyznam, że przez długi czas unikałam kosmetyków z dodatkiem keratyny, która będąc jednym z głównych składników sprawiała, że moje włosy były matowe i trudne do ułożenia. W przypadku maski GlySkinCare skład jest na tyle zrównoważony, że postanowiłam sprawdzić ten kosmetyk osobiście.

Maska zawiera w swoim składzie naturalny olej makadamia, keratynę, białko pszeniczne, witaminę E, aloes oraz pantenol. Konsystencja kosmetyku jest gęsta i treściwa, określiłabym ją jako budyniową, dzięki czemu jest to produkt wydajny. Zawsze nakładam maskę od połowy włosów, aż po same końce i spłukuję po 15-20 minutach. Już podczas tej czynności czuć przyjemną miękkość kosmyków, które po wysuszeniu są nawilżone, sypkie i gładkie. Ten odpowiedni poziom odżywienia sprawił, że po raz pierwszy od dawna nie skusiłam się na wykończenie fryzury olejkiem, bo i bez niego prezentowały się ładnie i zdrowo. Przyznam, że maska z olejem makadamia i keratyną zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie, bo już dawno żaden kosmetyk tak dobrze nie działał na moje włosy. Produkt znajdziecie między innymi na tej stronie: www.diagnosis.pl.


Moje włosy lubią olej makadamia, a ja uwielbiam kosmetyki z dodatkiem naturalnych olejów, które świetnie sprawdzają się na włosach suchych i zniszczonych, fundując im niemałą metamorfozę. Maska GlySkinCare z olejem makadamia i keratyną okazała się strzałem w dziesiątkę. Podoba mi się w niej właściwie wszystko, bo działa tak jak powinna, ładnie pachnie i wygodnie aplikuje. Opakowanie o pojemności 300ml starczy mi na długi czas i szczerze polecam Wam ten produkt. Jeśli Wasze włosy potrzebują mocnego nawilżenia, odbudowy i brak im miękkości oraz blasku, to ten kosmetyk jest idealną propozycją.
____________________

Korzystając z okazji życzę Wam Wesołych Świąt!
Aby ten magiczny czas był dla Was inspiracją do nowych wyzwań, rozwoju i postanowień. 
Dużo radości, uśmiechu i spokoju w gronie najbliższych osób.

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie maski, dobrze spisują się na moich puszących się włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tej marki, ale brzmi interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory każdy kosmetyk tej marki sprawdził się :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa maska :) Coś czuję, że mogłabym ją polubić. Póki co jednak mam niezłe zapasy, więc chyba podziękuję. Jednak w przyszłości nie wykluczam, że pojawi się na mojej liście :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny produkt, więc tym bardziej polecam :)

      Usuń
  4. Mam i uwielbiam całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten olejek :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie stosowałam produktów z tej firmy. Jednak obawiam się, że kreatyna w połączeniu z olejkiem nie będzie dobrze działać na moich włosach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie same obawy, ale na moich wysokoporowatyh włosach sprawdziło się rewelacyjnie :)

      Usuń
  7. Chyba nie dałabym rady zużyć 300 ml :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i ciekawy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z tej serii szampon i odżywkę i byłam bardzo zadowolona z tego duetu. Ewidentnie moje włosy również bardzo polubiły olej makadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tego typu maski nakładam przed myciem włosów, bo szczerze mówiąc mnóstwo kosmetyków działa u mnie obciążająco, więc to jedyny sensowny sposób na używanie kosmetyków. Po myciu stosuję jedynie lekkie odżywki bez spłukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety taka aplikacja nie zdałaby egzaminu, ale najważniejsze jest umiejętnie stosowanie kosmetyków do potrzeb włosów :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger