BIELENDA - PEELING CUKROWY DO CIAŁA UJĘDRNIAJĄCY I WITAMINOWY OLEJEK POD PRYSZNIC Z MIKROKAPSUŁKAMI UJĘDRNIAJĄCY.

Kosmetyki marki Bielenda do tej pory praktycznie nie gościły na blogu. Przyznam, że bywało  z nimi różnie i stąd też wynika moje słabe zainteresowanie nowościami. Czas jednak zrobił swoje i kiedy skończył mi się peeling do ciała, moją uwagę w drogerii przyciągnął ten soczyście różowy zestaw. Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdziły się oba produkty, to serdecznie zapraszam do dalszej części wpisu.


TWOJA PIELĘGNACJA Peeling cukrowy do ciała UJĘDRNIAJĄCY
____________________

Kosmetyk posiada ładny, kwiatowy zapach i duże drobinki ścierające. Jego nietłusta konsystencja bardzo łatwo aplikuje się na wilgotną skórę, a sam peeling skutecznie usuwa martwy naskórek, świetnie wygładza i zmiękcza.W składzie znajdziemy między innymi proteiny jedwabiu, które mają za zadanie poprawić kondycję i chronić skórę przed wysuszeniem. Co istotne peeling nie podrażnia, ani nie wysusza. Sprawia za to, że skóra ciała lepiej wchłania kosmetyki nawilżające i zyskuje ,,nowy'' lepszy wygląd. Jest to produkt odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, w tym także wrażliwej.

Osobiście bardziej wolę peelingi cukrowe od solnych, bo sprawdzają się u mnie zdecydowanie lepiej. Zazwyczaj stawiam na mocniejsze zdzieraki i ten kosmetyk jak najbardziej przypadł mi do gustu. Jest wydajny, posiada wygodne opakowanie w tubie i przede wszystkim spełnia swoją rolę w stu procentach. Tym razem produkt marki Bielenda zaskoczył mnie pozytywnie i chętnie sprawdzę inne wersje zapachowe.


TWOJA PIELĘGNACJA Witaminowy olejek pod prysznic z mikrokapsułkami UJĘDRNIAJĄCY
____________________

Szczególnie Zimą lubię sięgać po olejki pod prysznic czy do kąpieli. Wersja z mikrokapsułkami wydała mi się ciekawa i warta sprawdzenia. Oczywiście tak jak w przypadku peelingu, mamy tutaj ładny, kwiatowy zapach i faktycznie oleistą konsystencję, która fajnie rozprowadza się na lekko wilgotnej skórze, tworząc praktycznie niewidoczną piankę. Witaminowy olejek pod prysznic posiada w swojej formule delikatne drobinki, które przyjemnie masują i dobrze oczyszczają skórę. W składzie znajdziemy między innymi Witaminę E i proteiny jedwabiu.

Jeśli chodzi o działanie ujędrniające w tego typu kosmetykach, to jak wiadomo wszelkiego rodzaju masaże działają pobudzająco na naszą skórę i są wskazane w przypadku utraty jędrności. Nie jest to na pewno spektakularne działanie, ale warto zadbać o odpowiednio dobraną pielęgnację i wtedy na pewno zauważymy pozytywne efekty. Oba produkty świetnie sprawdzą się w domowym SPA i na pewno rozluźnią nie jedną z Was, jeśli lubicie takie kwiatowe zapachy, z nutą pięknej magnolii. Kosmetyki nie podrażniły i nie wysuszyły mojej skóry. W obu przypadkach chętnie sięgnę po kolejne opakowania.

Jestem ciekawa czy lubicie kosmetyki tej marki? 
A może ten soczyście różowy duet jest Wam dobrze znany? :)

20 komentarzy:

  1. Lubię ich produkty, ale nie do twarzy. Wolę coś do ciała. Tego duetu jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te przypadły mi do gustu, ale z tą marką bywa u mnie różnie :)

      Usuń
  2. Nie lubię tych wszystkich sztucznych mikrokapsułek, wolę bardziej naturalne i mocno zdzierające peelingi cukrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci ten peeling cukrowy, należy do mocnych zdzieraków :)

      Usuń
  3. sama bym wypróbowała te produkty ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a lovely post, I love the way u clicked these pics!

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling mi się podoba, ciekawa jestem jego pełnego składu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na kolana nie powala, ale sprawdza się naprawdę dobrze :)

      Usuń
  6. Mnie kosmetyki marki Bielenda jeszcze nie zawiodły i z wielką chęcią bym się skusiła na peeling cukrowy tej marki. Zresztą peelingi cukrowe należą do tych, które odpowiadają mi najbardziej. Super! :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najbardziej lubię cukrowe :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Witaminowy olejek pod prysznic z pewnością wypróbuje, kuszą mnie te produkty już samym wyglądem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny duecik, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. sama bym chętnie przygarnęła taki peeling - umiliłby mi codzienny rytuał chodzenia pod prysznic ;-) lubię peelingi pod każdą postacią, a jeśli jeszcze pachną to już w ogóle super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten peeling - nie mam zastrzeżeń, dobry kosmetyk. Przyznam, że coraz więcej podoba mi się marka, moim zdaniem mają udane kremy i kosmetyki do ciała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger