URIAGE JEDWABISTY BALSAM DO CIAŁA.

Latem uwielbiam stosować lżejsze balsamy, zamiast treściwych maseł do ciała. Produkty marki Uriage do tej pory sprawdzały się na mojej skórze rewelacyjnie, więc ciekawa byłam działania tego jedbawistego balsamu do ciała. Jeśli jesteście ciekawi co o nim sądzę, to koniecznie czytajcie dalej. 


Balsam posiada lekką, i jedwabistą konsystencję o delikatnym i przyjemnych zapachu. Wchłania się szybko i nie pozostawia lepkości czy tłustej warstwy na skórze. Od razu na plus zaliczam wygodną i sprawnie działającą pompkę. Opakowanie o pojemności 500ml starczy na długo, tym bardziej, że kosmetyk jest wydajny. Zawiera w swoim składzie między innymi wodę termalną Uriage, glicerynę, masło Shea, kwas hialuronowy i witaminę E. Kosmetyk przeznaczony jest do pielęgnacji suchej skóry i wcale mnie to nie dziwi, bo mimo lekkiej konsystencji idealnie radzi sobie z pielęgnacją wrażliwej i wymagającej nawilżenia skóry. Uwielbiam aplikować go z samego rana, ze względu na szybki efekt wchłaniania i komfortowe uczucie odżywienia. Balsam koi wszelkie podrażnienia i może  służyć jako tak zwany opatrunek po depilacji. 

Stwierdzam z całą pewnością, że to najlepszy balsam do pielęgnacji ciała jaki ostatnio miałam okazję używać. Przede wszystkim naprawdę solidnie nawilża, zmiękcza i wygładza. Kolejnym ogromnym plusem w przypadku mojej wrażliwej skóry są wyżej wymienione właściwości łagodzące i dobry skład produktu. Koniecznie przyjrzyjcie się mu bliżej, bo ja na pewno zaopatrzę się w kolejne opakowanie.

Co sądzicie o kosmetykach marki Uriage? 
A może znacie ten jedwabisty balsam do ciała? Czekam na Wasze opinie :)

22 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że z firmy Uriage znam tylko wodę termalną (którą zresztą szczerze uwielbiam). Balsam do ciała też bym pewnie pokochała :) Moja skóra ostatnio jest nieco kapryśna i potrzebowałaby takiego przyjemnego wygładzenia i wyciszenia. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodę termalną Uriage też uwielbiam :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Chętnie go wypróbuje jak świetnie nawilża ciało, po lecie idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy bardzo lubię wodę termalną , innych produktów nie miałam okazji używać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda termalna to był pierwszy kosmetyk tej firmy, który kupiłam i mnie zachwycił :)

      Usuń
  4. Z produktami Uriage mam bardzo dobre doświadczenia, ale balsamu do ciała jeszcze nie miałam okazji używać. Muszę go koniecznie kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście polecam, bo to świetny kosmetyk:)

      Usuń
  5. Ja polubiłam markę Uriage za ich wodę termalną. Balsam chetnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że szybko się wchłania :) Ja mam z La Roche Posay balsamy nawet dwa i niestety jedna z nich zostawia lepką warstwę :/ muszę przetestować te z Uriage:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, bo ta firma niestety potrafi sprawić mi zawód :)

      Usuń
  7. Uwielbiam balsamy !
    Latem nawilżanie to podstawa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten to naprawdę taka perełka wśród balsamów do ciała :)

      Usuń
  8. uwielbiam produkty marki Uriage :) ten krem mam na stoliku w pracy do smarowania rąk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej roli sprawdza się na pewno rewelacyjnie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger