Woda perfumowana Secrets d’essences Rose Oud od Yves Rocher.

Dziś przedstawię Wam nowy zapach od Yves Rocher, którego kreatorką jest Annick Menardo. Jest to niezwykłe połączenie orientu z różą damasceńską. Rose Oud to zapach dedykowany dla kobiet lubiących intensywne i zmysłowe nuty. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii to zapraszam do dalszego czytania.

Składniki:
Skórzane i zmysłowe nuty drzewa agarowego kontrastują z wyjątkowo intrygującą i kobiecą różą damasceńską. 

Olejek eteryczny z róży damasceńskiej: Róża damasceńska, bogata i wykwintna, jest zarówno pikantna, owocowa i ziołowa. 

Olejek eteryczny z drzewa agarowego: Drzewo agarowe odkrywa nuty drzewne, żywiczne, balsamiczne, ciepłe i drapieżne.

Flakon zapachu Rose Oud, w odcieniu głębokiego fioletu od razu podpowiada, że mamy do czynienia z zapachem ciężkim i tajemniczym. Perfum celebruje mityczną istotę Orientu, którą subtelnie złagodzić ma róża damasceńska. Rose Oud to zapach intensywny, orientalny i ładnie rozwijający się na skórze. Nigdy bym nie pomyślała, że tego typu nuty zapachowe mogą przypaść mi do gustu. Czuć w nim siłę, energię i stanowczość. Jest naprawdę wyjątkowy i magnetyczny, jednak tak oryginalne perfumy, nie każdemu mogą przypaść do gustu. Polubiłam ostrość tego zapachu, która uaktywnia się dzięki akordom kminku i zmysłowość, która momentalnie otula skórę. Połączenie wyżej wymienionych nut zapachowym, stworzyło kompozycję wielowymiarową, którą nie sposób się znudzić. Wcześniej omijałam podobne zapachy, bo wydawały mi się męczące i ciężkie, ale Rose Oud ma w sobie mroczną tajemniczość, która uwiodła mnie po kilku sekundach. Jeśli lubicie wyraziste, mocne i trwałe perfumy to zachęcam do poznania tej orientalnej róży od Yves Rocher.

Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania na temat zapachu Rose Oud. Co o nim sądzicie? 
A może tego typu nuty zapachowe nie należą do Waszych ulubionych?

18 komentarzy:

  1. Lubię skórzane nuty zapachowe połączone z różą. Musiałabym powąchać, aby się przekonać, bo opisy nie zawsze są zgodne z naszymi wyobrażeniami, ale coś mi się wydaje, że trafiłby w moje gusta. Pięknie sfotografowany! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) POzdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja w marcu kupiłam Werbene z YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakonik tego zapachu bardzo mi się podoba. Sam zapach będę jednak musiała sprawdzić. Wydaje mi się, że nie do końca przypadnie mi do gustu ciężkość tego zapachu. Być może jednak zaskoczy mnie tak pozytywnie jak Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawdzić, bo pięknie układa się na skórze i przez tą ostrość przebijają się subtelne nuty kwiatowe :)

      Usuń
  4. chętnie bym powąchała , bo ciężko mi sobie wyobrazić zapach.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, najlepiej sprawdzić osobiście, bo to dość specyficzny zapach :)

      Usuń
  5. Lżejsza wersja też jest ładna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała koniecznie sprawdzić :)

      Usuń
  6. Pachnie Doskonale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś lubi wyrafinowane i mocne zapachy, to na pewno podzieli to zdanie :)

      Usuń
  7. Niestety nie znam tego zapachu, ale bardzo lubię wody z Yves Rocher :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że tak Ci się spodobał ten zapach:). Bardzo lubię oud, dlatego przypadły mi do gustu m.in. perfumy Valentino Valentina Oud Assoluto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała koniecznie je sprawdzić :)

      Usuń
    2. Polecam:). To elegancja w najlepszym wydaniu;).

      Usuń
  9. Dla mnie to zapach średniego kalibru. Uwielbiam go, dla mnie to "dzienny" zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger