Unikatowy produkt SOS: czyli Skin Balsam ODA.

Od jakiegoś czasu szukałam dobrego produktu do stosowania punktowego na problemy skórne. Właściwie każdy nie działał tak jak powinien, czyli nie spełniał moich wszystkich oczekiwań. Posiadam skórę bardzo wrażliwą i podatną na wszelkie podrażnienia. W dodatku zmiany hormonalne spowodowały u mnie niedoskonałości na linii żuchwy, więc musiałam się nimi odpowiednio zająć. Na ratunek przyszła mi znajoma z gabinetu kosmetycznego, który współpracuje między innymi z marką ODA i poleciła mi pewien ciekawy produkt, który właśnie dziś Wam przedstawię. Zapraszam do dalszego czytania.


Marka ODA posiada w swojej ofercie specjalistyczne kosmetyki do pielęgnacji skóry. Głównie są to preparaty przeznaczone dla gabinetów kosmetycznych, ale dostępna jest także linia do pielęgnacji domowej. Moją przygodę z produktami tej firmy zaczęłam od uniwersalnego balsamu punktowego do skóry, który ma za zadanie przyspieszyć gojenie zranionej i wrażliwej skóry, a także stymulować regenerację zniszczonych komórek. Preparat posiada właściwości przeciwzapalne, antyseptyczne oraz znieczulające. Opis brzmi świetnie, ale co najważniejsze ma on odzwierciedlenie w praktyce. 

Kosmetyk otrzymujemy w szklanej buteleczce z pipetą, która ułatwia minimalne dozowanie produktu. Pojemność to tylko 5ml, ale wystarczy jedna kropelka, aby pokryć punktowo skórę. Balsam aplikowałam na noc przez kilka dni, aby szybciej zagoić i wyciszyć wykwity niedoskonałości, szczególnie na linii żuchwy. Nie spodziewałam się szybkich efektów, bo jestem cierpliwa jeśli chodzi o cerę twarzy. Domyślacie się więc, jakie było moje zdziwienie, kiedy drugiego dnia rano skóra w miejscach podrażnienia i ran po usunięciu niedoskonałości była wyraźnie wyciszona i mniej zaogniona. Właściwości lecznice tego uniwersalnego balsamu są naprawdę skuteczne i szybkie. Oczywiście należy go aplikować wyłącznie punktowo i to przez krótki czas.

Mogę śmiało polecić ten kosmetyk wszystkim osobom posiadającym problemy skórne i trudno gojące się niedoskonałości. Posiada właściwości lecznice i jednocześnie regenerujące, a jego działanie jest na absolutnie wysokim poziomie. To taka perełka wśród kosmetyków i dlatego cieszę się, że mogę mieć ten preparat w szufladzie w razie punktowych kłopotów skórnych. Jedyny problem może być z dostępnością, ale z tego co orientowałam się kilka witryn internetowych oferuje jego sprzedaż.

Stosujecie preparaty punktowe na problemy skórne? Czekam na Wasze komentarze :)

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pewnie w Polsce jest to mało znana firma :) Ale produkt naprawdę świetny i godny polecenia :)

      Usuń
  2. Również nie znam tego produktu. Z tego co piszesz jest on ciekawy i godny polecenia. Pozdrawiam BlackLine <3

    http://blacklinemake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam ostatnio ogromne problemy hormonolane i znalezienie ksometyku, który mógłby w tym pomóc jest ogromną sztuką. Dlatego cieszę się, że Tobie udało znaleźć się taki kosmetyk, bo istnieje również nadzieja dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj, to świetny kosmetyk przeciwzapalny i regenerujący :)

      Usuń
  4. fajne masz tło do tego zdjęcia ; ) nawet bym nie pomyślałam, że ze starej skrzynki można zrobić coś tak fajnego ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewniana skrzynka po jabłkach pomalowana na biało :) Zamówiłam taką już gotową, może spokojnie służyć jako stolik lub regał :)

      Usuń
  5. Moja skóra ma podobne potrzeby, więc jeżeli będę mieć okazję, skuszę się na ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie sprawdzi się równie dobrze :)

      Usuń
  6. OOO coś dla mnie. Lubię takie mocno regenerujące produkty na noc, pięknie goją ślady po wypryskach.Z tym produktem jeszcze nie miałam styczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też lubię mieć pod ręką taki punktowy preparat, tym bardziej, że cera moja lubi robić mi niespodzianki :)

      Usuń
  7. O tej marce słyszę pierwszy raz. Ale skoro działa to warto się przyjrzeć temu cudaczkowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie coś nie mogłam jej znaleźć na polskich blogach :)

      Usuń
  8. Marki nie znam w ogóle - pierwszy raz o niej czytam. Preparatów punktowych raczej nie stosuję.
    PS. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkt jeszcze zupełnie mi nie znany, ale z Twojego opisu wynika, że jest naprawdę godny uwagi. Na pewno więc go wypróbuję bo zdarza mi się sięgać po takie punktowe preparaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt jest świetny, także jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  10. Super wpis, cieszę się, że produkt przypadł Ci do gustu. Cena 39 zł za 5 ml, to trochę duże, ale jednak warte swojej jakości i zastosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt dostępny jest w granicach 50zł jeśli chodzi o sprzedaż detaliczną :) Najważniejsze, że działa :)

      Usuń
  11. U mnie tę rolę obecnie spełnia Bioderma, ale już się kończy. Ciekawi mnie ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu kosmetyku z Biodermy nie znam :)

      Usuń
  12. W ogóle nie znam marki, ale prezentuje się ciekawie. ODA gdzieś dzwoni, ale nie miałam do czynienia jeszcze z marką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ich produkty staną się w Polsce bardziej znane :)

      Usuń
  13. nie znam tej marki ale może czas ją poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O marce ODA do tej pory nie słyszałam, ale Twoja recenzja zdecydowanie zachęca do przetestowania balsamu. Nie mam zbyt dużych problemów skórnych, ale taki kosmetyk jest zawsze potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dobrze go mieć w zanadrzu na gorszy czas i niespodzianki :)

      Usuń
  15. Pierwsze słyszę! Myślę, że jest to rodzaj kosmetyku, który jest po prostu niezbędny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem. ;] Nie stosuję też preparatów punktowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka Oda jest mało niestety znana, ale trzymam kciuki, aby zmieniło się to :)

      Usuń
  17. Produktu nie znam ale warto mieć na uwadze, że jest dobry. Może kiedyś będę potrzebować. Jak na razie skóra tego nie wymaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie masz takich problemów skórnych :)

      Usuń
  18. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie, sama na szczęście nie mam za dużych problemów z niedoskonałościami na skórze, ale koleżanka zmaga się dość długo z bardzo podobnym problemem co Ty, więc zaraz jej podlinkuję ten post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
pozdrawiam Was serdecznie :)

Patrycja.

Copyright © 2016 BeautyandChoice - blog kosmetyczny , Blogger